• Lorem ipsum

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Heeft u klachten of opmerkingen over ons als bedrijf, of over 1 van onze medewerkers. Help ons om te werken aan verbetering. Uw klacht kan er voor zorgen dat u als nog tevreden bent, omdat wij daar alles aan gaan doen. Tevens zullen wij ons best doen dat dergelijke klachten niet meer voor komen.
​Wij zouden het erg jammer vinden als u met een vervelend gevoel blijft lopen en wij dit niet weten. We zullen altijd ons uiterste best doen om u als klant gelukkig te maken. Mochten wij er samen niet uitkomen met u, dan kunt u nog contact opnemen met een bemiddelingspartij. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.